Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2004, 34020 Km
Merkdealer
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2005, 37564 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 5.249,- p/mnd klik hier
2006, 21949 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 5.250,- € 5.450,- p/mnd klik hier
2006, 21452 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2007, 36550 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2008, 46704 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2008, 49593 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 56631 Km
YAMAHA XT 660 R
YAMAHA XT 660 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 32001 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 5.450,- € 5.750,- p/mnd klik hier
2010, 36289 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2011, 43183 Km
YAMAHA XT 660 R
YAMAHA XT 660 R
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2012, 57493 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion