Nieuwsbrief:
Disclaimer
Voorwaarden betreffende het gebruik van de website van Motoroccasion B.V.

Motoroccasion heeft al het mogelijke gedaan om te waarborgen dat de informatie die via Motoroccasion's website op het internet wordt verschaft nauwkeurig is op het moment dat deze in de website wordt opgenomen. Er kunnen zich echter onopzettelijke en toevallige fouten voordoen, waarvoor Motoroccasion zijn verontschuldigingen aanbiedt.

Motoroccasion geeft geen bevestiging of garanties ten aanzien van de informatie die via deze site wordt verschaft en behoudt zich het recht voor om -zonder kennisgeving- op elk gewenst moment veranderingen en correcties daarin aan te brengen. Motoroccasion is niet aansprakelijk voor eventuele onnauwkeurigheden of omissies in de website van Motoroccasion, en alleen de bezoeker is verantwoordelijk voor beslissingen gebaseerd op de informatie opgenomen in de website van Motoroccasion. Motoroccasion is niet aansprakelijk voor enige directe, bijzondere, indirecte, bijkomende of gevolg schade, of enigerlei schade - van welke aard en ten gevolge van welke oorzaak dan ook - ten gevolge van het gebruik van de informatie die - hetzij direct hetzij indirect - via de website van Motoroccasion wordt verkregen.

Alle aan Motoroccasion verstrekte persoonlijke informatie wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

Zonder schriftelijke toestemming van Motoroccasion mag niets van Motoroccasion gekopieerd worden.

Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 2014 - Project LiveWire wordt voorgesteld aan het publiek. Een electrische Harley-Davidson. Net als alle andere fabrikanten moet de toekomst in kaart worden gebracht. Een hindernis die ook Harley-Davidson moet nemen is het beperkte bereik van elektrische motorfietsen. De batterijen moeten worden opgeladen na ongeveer 208 kilometer. Dat kan in 30 minuten tot een uur. Harley-Davidson president Matt Levatich vertelde dat hij verwacht de technologie te verbeteren en dat het bedrijf minder geïnteresseerd is in de onmiddellijke vraag dan in het potentieel op lange termijn. Project Rushmore wordt gestart, een input mogelijkheid voor alle Harley-Davidson rijders om aan te geven wat ze van de motoren vinden. Bedoeld om met deze feedback de motoren aan te passen. Modellen als de Breakout, Street Bob, Super Glide Custom XL 1200 T Superlow en de Dyna Low Rider zien het levenslicht.
© 2000 - 2025 Motoroccasion