Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 15150 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 27157 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 30204 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 25129 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 8.299,- p/mnd klik hier
2016, 26277 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.944,- € 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 27815 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2017, 55293 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2017, 18900 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2017, 26161 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2017, 15097 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2017, 9631 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2017, 240 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.390,- p/mnd klik hier
2017, 6053 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.780,- p/mnd klik hier
2017, 3300 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2018, 15000 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2018, 3926 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2018, 3926 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2018, 12000 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 2289 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.399,- p/mnd klik hier
2019, 21251 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion