Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 410 - 2022

Garantie: Ja
17750 Km
.
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Koppel: 32 Nm
Afmetingen (LxB): 219 x 84 cm
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 127 km/u
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Royal Enfield Himalayan 410! 
Deze dealer onderhouden Himalayan is van uit de eerste generatie en voorzien van de kenmerkende two tone blauwe/ witte brandstoftank. Naast de complete originele uitrusting is deze Royal o.a. ook voorzien van valbeugels, koffer rek en tourzadel.

Wij leveren deze pure all road inclusief afleverbeurt, boekje, sleutels en garantie.
Met de slechts 17.750 km op de teller staat hij klaar voor de volgende liefhebber!


Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, navigatiesysteem, telefoonintegratie, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion