Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.890,- p/mnd klik hier
2017, 34637 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.195,- p/mnd klik hier
2017, 29789 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2018, 11479 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2018, 21368 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2018, 27218 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.788,- p/mnd klik hier
2018, 17759 Km
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2019, 10000 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2019, 35137 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.395,- p/mnd klik hier
2019, 32427 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2020, 8231 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2021, 11000 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2021, 23833 Km
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2021, 5619 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2022, 6603 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2023, 9476 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2023, 302 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2024, 1091 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.299,- p/mnd klik hier
2025, 450 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2025, 1197 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.590,- p/mnd klik hier
2025, 1011 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion