Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 5.750,- p/mnd klik hier
1999, 40247 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2015, 17975 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2015, 40442 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2015, 13900 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2015, 19622 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2015, 16256 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2015, 17782 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2015, 16329 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.949,- p/mnd klik hier
2015, 11132 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2015, 24758 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2015, 24758 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2016, 14651 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.590,- p/mnd klik hier
2016, 18396 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2016, 13600 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2016, 14959 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.840,- p/mnd klik hier
2016, 12951 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 17540 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2017, 62297 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2017, 21118 Km
KAWASAKI VULCAN S SPECIAL EDITION
KAWASAKI VULCAN S SPECIAL EDITION
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2017, 17794 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion