Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2019

Garantie: Nee
22650 Km
ZWART
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Lengte: 213 cm
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

KTM 790 Duke ABS Akrapovic


- Kenteken: 38-MK-NH
- Merk: KTM
- Model: Tour
- Tellerstand: 22650 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 799 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 180 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 213 cm
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Sportuitlaat (zonder e-keur)

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Korte kentekenplaathouder
- Open uitlaten
- Quickshifter

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht
- Led koplampen
- Valblokken


zeer nette KTM Duke 790!

zeer veel powerparts accessoires
volledig Titanium Akrapovic uitlaatsysteem

alle documentatie aanwezig, volledig dealeronderhouden

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Led koplampen, Open uitlaten, Quickshifter, Sportuitlaat (zonder e-keur), Valblokken, ASR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion