Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
REWACO HS 4 CHOPPER
REWACO HS 4 CHOPPER
€ 7.500,- p/mnd klik hier
1993, 11287 Km
REWACO HS 3
REWACO HS 3
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2001, 23216 Km
REWACO HS 4
REWACO HS 4
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2003, 11081 Km
REWACO HS 4 CHOPPER
REWACO HS 4 CHOPPER
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2005, 15947 Km
REWACO RF1 GT TURBO
REWACO RF1 GT TURBO
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2009, 69011 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2010, 65849 Km
REWACO CT 1500 S
REWACO CT 1500 S
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2011, 43273 Km
REWACO RF1 ST-3
REWACO RF1 ST-3
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2012, 26529 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2012, 32019 Km
REWACO CT 800 S
REWACO CT 800 S
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2014, 9747 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2014, 25455 Km
REWACO RF1 ST-3
REWACO RF1 ST-3
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2015, 66469 Km
REWACO RF1 ST-2
REWACO RF1 ST-2
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2017, 81190 Km
REWACO RF1 GT Automaat
REWACO RF1 GT Automaat
€ 29.500,- p/mnd klik hier
2017, 22183 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2018, 13411 Km
REWACO RF1 GT TURBO
REWACO RF1 GT TURBO
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2019, 17944 Km
REWACO RF1 LT-2
REWACO RF1 LT-2
€ 31.950,- p/mnd klik hier
2019, 44111 Km
REWACO RF1 GT TURBO
REWACO RF1 GT TURBO
€ 34.950,- p/mnd klik hier
2022, 28213 Km
REWACO RF1 GT Automaat
REWACO RF1 GT Automaat
€ 35.750,- p/mnd klik hier
2022, 3504 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 33.950,- p/mnd klik hier
2023, 10335 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van REWACO
© 2000 - 2025 Motoroccasion