Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 NK - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
.
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij

CFMoto 675 NK


- Merk: CFMoto
- Model: Tour
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2025
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 675 cc
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 189 kg
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW

Inruil Mogelijk

Exterieur

- LED achterlichten
- LED koplampen

Infotainment

- WiFi

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bluetooth


Op de EICMA breekt CFMOTO door in het naakte segment met de nieuwe 675NK. De agressieve styling, ontworpen door Modena40 studio, onthult de 675 cc DOHC driecilinder motor. Dit blok levert 90 pk vermogen en 70 Nm koppel. De transmissie heeft een zesversnellingsbak met Quick Shifter en een slipkoppeling.
Het zeer sterke stalen perimeterframe is gecombineerd met een lichtgewicht aluminium achterbrug, afgeleid van zijn sportievere broer. De 675NK behoudt een wielbasis van 1400 mm, maar heeft specifieke chassisafmetingen, met een balhoofdhoek van 26,5° en een naloop van 94 mm. De vering van het merk KYB is zowel voor als achter verstelbaar.
Het remsysteem van J. Juan bestaat uit een paar radiaal gemonteerde remklauwen met vier zuigers op remschijven van 300 mm aan de voorkant, terwijl de remschijf aan de achterkant een remschijf van 220 mm heeft met een remklauw met één zuiger. De zithoogte is 810 mm, waardoor de naked bike met een drooggewicht van 175 kg goed manoeuvreerbaar is.

Het instrumentenpaneel heeft een TFT-kleurenscherm en tractiecontrole en ABS zijn standaard. De verlichting is volledig LED met een kenmerkende lichtsignatuur. Tot slot zijn er verbindingsopties zoals Bluetooth en Wi-Fi, samen met de CFMOTO Ride App.
De nieuwe CFMoto 675NK nakedbike is onthuld op de EICMA en is zoals verwacht gebaseerd op het driecilinderplatform van de 675SR-R. Deze variant bedoeld is om ervaren motorrijders te boeien die de voorkeur geven aan een nakedbike-ontwerp boven de fully faired 675SR-R sportmotor.
De 675NK wordt aangedreven door CFMoto's nieuw ontwikkelde driecilinder DOHC-motor die een geclaimde 66 kW (88 pk) produceert bij 11.000 tpm en een koppel van 68 Nm bij 8250 tpm. De 650NK haalt 0-100 km/u in een tijd van 3,9 seconden.

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth, LED achterlichten, LED koplampen, WiFi, ASR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion