Nieuwsbrief:

HYOSUNG  AQUILA GV 125 S BOBBER - 2025

Nieuw
Mat zwart
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De 125cc V-Twin Bobber is uniek in zijn soort. Niet alleen vanwege zijn krachtbron maar ook als motorfiets an sich. Geen enkele andere motorfietsfabrikant produceert een chopper of bobber die men kan berijden met een A1 rijbewijs (max. 125 cc en max. 11 kW). Dat maakt de Aquila GV 125 S Bobber zo uniek. De ideale motorfiets voor beginners door zijn geringe zadelhoogte (710mm) en lage gewicht (165kg) maar ook voor de gevorderde rijder(ster) voor wie een ‘zware is je ware’ niet meer geldt.

Laat je verbazen door zijn fijne manier van rijden. Het stalen, semi-dubbel wiegframe in combinatie met de robuuste banden (120/80-16 voor en 150/80-15 achter) geven je niet alleen het gevoel om over de Route 66 te cruisen maar ook het heuvellandschap van de Ardennen te ontdekken.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Hyosung
Model Aquila GV 125 S Black edition
Kleur Mat zwart
Segment Bopper
Cilinderinhoud 125 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 24 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW:
€ 4.700,-   
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 4.999,- 

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion