Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 LT - 2000

102951 Km
Zilver
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en zeer goed onderhouden BMW K 1200 LT incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Onderhoudshistorie
  • Cruise control
  • Radio
  • ABS
  • Elektrisch verstelbaar windscherm
  • Handvatverwarming
  • Achteruit

Zeer goed onderhouden BMW K 1200 LT die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie traject!

K 1200 L(uxus) T(ourer) met elektrisch verstelbare toerruit, zithoogteverstelling, handvatverwarming, BMW Tempomat cruisecontrol, achteruitversnelling, audiosysteem en een geïntegreerde kofferset, waarvan de topkoffer als verstelbare rugsteun voor de duopassagier.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk BMW
Model K 1200 LT
Kleur Zilver
Segment Tour
Cilinderinhoud 1172 cc
Kilometerstand 102.951 km
Bouwjaar 2000
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion