Nieuwsbrief:

YAMAHA  SR 400 - 2018

6924 Km
Grijs
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige luchtgekoelde 1 cillinder van Yamaha.

uit 2018, met injectie.


Geen elektrische start.... Kickstarten dus, lekker old school!
Start wel gemakkelijk dus voor bijna iedereen te doen.

Alle boekjes aanwezig, ook het afgestempelde onderhoudsboekje.
Bij 5500 km nog een onderhoudsbeurt gehad.


Wie wilt weten hoe motorrijden 30, 40 jaar geleden aanvoelde word met deze 1pitter op zijn wenken bediend!
Heel mooi Old school model.
 
Een prachtige motor voor de kleiner wegen, dus in de bobouwde kom en op de 60 wegen komt deze motor het beste tot zijn recht.
Gelukkig maar dat we er daar zoveel van hebben dan!

In zeer nette staat!

oja..... ook geschikt voor het A2 rijbewijs!


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion