Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2019

Garantie: Ja
23750 Km
Zwart grijs blauw
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

YAMAHA MT-09 SP – Pure prestaties met premium afwerking

De Yamaha MT-09 SP uit 2019 is een high-performance naked bike met sportieve looks en topcomponenten. De SP-uitvoering onderscheidt zich met volledig instelbare Öhlins-achtervering, een speciale kleurstelling en hoogwaardige afwerking. Aangedreven door een krachtige 847cc driecilinder motor biedt deze motorfiets indrukwekkende acceleratie en wendbaarheid, ideaal voor sportieve rijders.

Met 23.750 km op de teller is deze MT-09 SP goed onderhouden en klaar voor vele nieuwe kilometers. Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar. De combinatie van technologie, rijcomfort en looks maken dit een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een unieke, veelzijdige motor.

  • Bouwjaar: 2019

  • Tellerstand: 23.750 km

  • Kleur: Zwart met SP-accenten

  • 847cc driecilinder motor

  • Öhlins achtervering en KYB voorvork

  • Quickshifter, assist/slipper clutch, ride modes

  • Sportieve en premium uitstraling

Prijs op aanvraag

Garantie inbegrepen. Inruil mogelijk en financiering bespreekbaar.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je deze motor in het echt bekijken? Neem contact met ons op om de beschikbaarheid te controleren.

Proefrit maken? Bel of mail ons om een afspraak te plannen en ontdek de prestaties van de Yamaha MT-09 SP!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion