Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2024

6297 Km
Midnight Cyan
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende en origineel Nederlands geleverde Yamaha MT-09 ABS in de prachtige kleur Midnight Cyan! Dit betreft het volle vermogen model! 

De Yamaha is voorzien van:
  • ABS systeem
  • Traction Control (instelbaar)
  • Verschillende rijmodi
  • Aanpasbare rijmodi met Yamaha Ride Control instellingen
  • 5-inch TFT-Kleurenscherm met Connectiviteit en Navigatie
  • 3e generatie quickshifter
  • Zesassige IMU met nieuwe Back Slip Regulator
  • Noodstopsignalering (ESS)
  • Voorvork instelbaar
  • Achterveer instelbaar
  • Radiator cover
  • Bobbins
  • Innovv Camera systeem voor & achter
  • USB-C aansluiting
  • Handvatverwarming
  • Thema’s & helderheid instelbaar
  • YRC instelbaar
  • Stability control uitschakelbaar
  • Roadlock
  • Instructieboek aanwezig
  • 3 sleutels + codekaartje aanwezig
De agressieve nieuwe look van de MT-09 is doordrenkt van het Dark Side of Japan DNA en is ontworpen om het gevoel van de iconische koppelrijke acceleratie van de CP3 te versterken. Met een 'minder is meer'-benadering is elk detail bedoeld om de agressieve stijl van de MT-09 te versterken.

De Yamaha wordt afgeleverd met:
- Fabrieksgarantie van toepassing
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl

De Yamaha komt uit 2024 en heeft 6.297 km gereden. De motor verkeert in werkelijke nieuwstaat!

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren!

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Yamaha MT 07 09 SP MT 10 03 01 Tracer 900 700 XSR Y-AMT
Opties en Accessoires:
ABS systeem
Traction Control (instelbaar)
Verschillende rijmodi
Aanpasbare rijmodi met Yamaha Ride Control instellingen
5-inch TFT-Kleurenscherm met Connectiviteit en Navigatie
3e generatie quickshifter
Zesassige IMU met nieuwe Back Slip Regulator
Noodstopsignalering (ESS)
Voorvork instelbaar
Achterveer instelbaar
Radiator cover
Innovv Camera systeem voor & achter
USB-C aansluiting
Handvatverwarming
Thema’s & helderheid instelbaar
YRC instelbaar
Stability control uitschakelbaar
Roadlock
Instructieboek aanwezig
3 sleutels + codekaartje aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion