Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TROPHY 1215 SE - 2013

Garantie: Nee
81577 Km
Grijs
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De dikke tourmotor van Triumph. 

Deze Trophy met het 1215 CC motorblok.

Grote kuip zodat jij goed beschermd bent voor de wind en kou.

Het 3 cilinder blok loopt erg lekker en komt bij de testen nog erg zuinig uit de bus.

Gaat hier om de SE uitvoering deze heeft  standaard electronisch instelbare vering (tes) bandenspanningmeters en een radio installatie .

Verder voorzien van Cruise Control,  handvatverwarming,  electrische verstelbare ruit en een 3 delige kofferset.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging , ook is inruil of eventuele financiering mogelijk. 

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Audio, Boordcomputer, Cardan aandrijving , Cruise control, Handvat verwarming, in hoogte verstelbaar zadel, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, Kofferset, middenbok, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion