Nieuwsbrief:

TRIUMPH  THRUXTON 900 - 2015

9444 Km
Zwart
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Thruxton 900.

De klassieke caferace look uit de jaren zestig en zeventig.
Prachtig klassiek model met de techniek van nu.

Voorzien van sportdempers voor een prachtig geluid.
Maar ook de originele dempers worden meegeleverd.

Gave motor waar veel te weinig mee gereden werd, daarom deed de vorige eigenaresse deze motor ook weg.
 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion