Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1200 RS - 2024

Garantie: Ja
6061 Km
Carnival Red
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BK Motoren de leverancier van uw jong gebruikte motorfiets!

Merk: Triumph
Model: Speed Triple 1200 RS
Datum 1st reg. Int.: 07-02-2024               
Kilometerstand: 6061   
Motorinhoud: 1160cc
Vermogen: 180Pk / 132,4kW
Transmissie: Automaat
Marge/BTW: Marge regeling van toepassing.

Standaard uitrusting, Opties & Extra’s:
 
  • Catalogus nieuwprijs **€21.475.** Accessoires T.w.v. **€745.-**
  • Ohlins 43 mm NIX30 upsidedown-voorvork met instelbare voorspanning, rebound- en compressiedemping, slag van 120 mm.
  • Öhlins TTX36 dubbelbuis monoshock met voorspanning, rebound en compressiedemping, 120 mm slag van het achterwiel.
  • Voorremmen Dubbele 320mm zwevende schijven. Brembo Stylema monoblok remklauwen, OCABS, radiale mastercilinder met seraraat reservoir
  • Enkele 220mm schijf. Brembo tweezuigerremklauw, Optimized CorneringABS. Achterste hoofdcilinder met apart reservoir
  • Fullcolour 5" TFT display
  • Carbon voorspatbord
  • Cruise Control
  • Rijmodi: Rain / Road / Sport / Track & Rider
  • Quickshifter Up/Down
  • Quadlock mount (T.w.v. €50.)
  • Vooras valbescherming (OEM T.w.v. €200.)
  • Motorblok valbescherming (OEM T.w.v. €200.)
  • Pro Race Titanium eind demper (T.w.v. €295.) originele demper aanwezig.
  • Duo Seat Cover aanwezig (niet afgebeeld)
  • Nieuw service beurt en twee nieuwe banden inbegrepen bij levering! 

Service:
- Geen afleverkosten of pakketten, onze advertentie prijzen zijn ten alle tijde volledig rijklaar!
- Levering aan huis mogelijk door heel Nederland a €150.-
- Alle motorfietsen leveren wij met 5 dagen gratis voorlopige dekking & indien u kiest voor deze verzekering ontvangt u bij het afsluiten 10 dagen gratis verzekering, dit is een voorlopige dekking & verzekering via zelfverzekerd motorrijden.

Algemene staat van de motorfiets:
Ben je op zoek naar een in zo goed als nieuw staat verkerende gebruikte motorfiets, dan ben je bij BK Motoren op het juiste adres!

Alle motorfietsen in onze showroom zijn rijklaar en professioneel gepoetst, u kunt er direct mee de weg op!
Wij laten al onze voertuigen extern onderhouden & poetsen zodat we kunnen garanderen dat alles wordt uitgevoerd zoals u mag verwachten bij de door ons aangeboden motorfietsen.

Showroom bezoek & Afspraak:

Maandag: 09:00 - 17:00
Dinsdag: 09:00 - 17:00
Woensdag: 09:00 - 17:00
Donderdag: 09:00 - 17:00 / 18:30 – 21:00
Vrijdag: 09:00 - 17:00 / 18:30 – 21:00
Zaterdag: 09:00 - 12:30
Zondag: Op afspraak geopend

Wij hanteren flexibele openingstijden, om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij een afspraak te maken alvorens u afreist naar onze Showroom.
Telefonisch zijn wij van 09:00u tot 21:00u te bereiken, uiteraard ook via Whatsapp.

Volg ons op Instagram & Facebook, hier kan u meegenieten van onze avonturen en bent u als een van de eerste op de hoogte van ons nieuwe aanbod!

BK Motoren
Gildeweg 19 A
4383 NH Vlissingen

E-mail: info@bkmotoren.nl
Telefoonnummers: Mike 0612035670 / Robert 0611523301 

Proefrit voorwaarden: Alle motorfietsen zijn gepoetst & technisch nagekeken, Proefrit uitsluitend na overeenkomst aankoop.
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Cruise control, Originele uitlaat, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion