Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLAUW
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Waar je avontuur ook eindigt; de nieuwe Suzuki V-Strom 800 levert de prestaties, het comfort en het gemak waarmee jij met plezier aankomt op je eindbestemming. Met een modern ontwerp, een doordacht ergonomische rechtop-zithouding, multifunctioneel 5-inch TFT-display, een tank met 20 liter inhoud en een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket (S.I.R.S.) staat deze allrounder zijn mannetje en ben jij helemaal in controle ongeacht de omstandigheden van je rit.

Compact formaat, grootse prestaties

De V-Strom 800 wordt aangedreven door een 776 cc paralleltwin die een fijne balans biedt tussen soepel, controleerbaar vermogen in het gehele toerenbereik. Standaard is de motor gekoppeld aan een Bi-directional Quick Shift Systeem, waarmee trefzeker zowel op- als teruggeschakeld kan worden zonder dat je daarvoor de koppelingshevel hoeft te gebruiken.

De bescheiden afmeting van de voorzijde naar de achterzijde maakt een ideale gewichtsverdeling en een optimale framegeometrie mogelijk. Met andere woorden: uitstekend stuurgedrag en wendbaarheid alom. Ook de lichtgewicht constructie van de uniek gevormde draagarm draagt bij aan het rijplezier, terwijl het smalle subframe zeer sterk is en moeiteloos het gewicht van koffers en een passagier kan dragen.

Wordt geleverd met 6 jaar garantie en mobiliteitsservice!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion