Nieuwsbrief:

SUZUKI  RM-Z 450 - 2023

Garantie: Nee
25 Uur
Geel
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
suzuki - rm-z-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki RM-Z 450 – 2023

Slechts 25 uur gereden – in zeer nette staat!

Specificaties & extra's:

  • Zwarte naven (strakke look)

  • CMT carbon beschermkappen

  • Starthulp aanwezig

  • Motomaster remschijven

  • Nieuwe olie en oliefilter bij levering

  • Extra A60 achterwiel inbegrepen

  • Originele versnellingspook aanwezig

  • 2 extra Twin Air luchtfilters

Opmerkingen:
Motor is altijd goed onderhouden en verkeert in topstaat. Klaar voor het nieuwe seizoen – instappen en rijden maar!


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion