Nieuwsbrief:

SUZUKI  M 1800 R INTRUDER - 2013

Garantie: Nee
35999 Km
Zwart/rood
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki M1800R Intruder – 2013 – Slechts 35.999 km – Werkelijk in Nieuwstaat

Ben je op zoek naar een brute krachtpatser met een verfijnde afwerking, comfort voor lange ritten én een sound die kippenvel bezorgt? Zoek dan niet verder. Deze Suzuki M1800R Intruder uit bouwjaar 2013 is een absolute blikvanger én oorveroveraar. Met slechts 35.999 kilometer op de teller verkeert deze motor in uitzonderlijk nette staat, zowel optisch als technisch – klaar voor vele zorgeloze kilometers.

Highlights & Uitvoering:
  • Bouwjaar: 2013

  • Kilometerstand: 35.999 km

  • Staat: Uitmuntend – werkelijk in nieuwstaat

  • Motorblok: 1783cc V-twin – berucht om zijn brute koppel

  • Vermogen: ca. 125 pk bij 6200 tpm

  • Koppel: ± 160 Nm bij 3200 tpm – ongeëvenaarde trekkracht in lage toeren

  • Transmissie: 5-versnellingsbak

  • Final drive: Cardan – soepel en onderhoudsarm


Uitgevoerd met o.a.:
  • 🔊 Dr. Jekill & Mr. Hyde uitlaatsysteem – schakelbaar geluidssysteem voor de perfecte roffel, al dan niet discreet of indrukwekkend luid. Wettelijk toegestaan dankzij E-keur.

  • 🪑 Custom-made zadel met rugsteun – extreem comfortabel voor lange ritten.

  • 🧳 Origineel zadel + duo-zadel inbegrepen – flexibel voor solo of samen rijden.

  • 👜 Lederen zadeltas – stijlvol en praktisch.

  • 🛠️ Nieuw onderhoud:

    • Volledige onderhoudsbeurt gehad bij 35.600 km

    • Nieuwe koppelingsset (2024)

    • Nieuwe olie + filter


Opties & Extra's:
  • ✴️ Speciale voetsteunen

  • ✴️ Custom spiegels

  • ✴️ Chromen accenten

  • ✴️ Diverse originele onderdelen aanwezig

  • ✴️ Nette banden & remmen


Samengevat:

Deze Suzuki M1800R is niet zomaar een cruiser. Het is een combinatie van rauwe kracht, subliem comfort en stijlvolle details. Dankzij de lage kilometerstand, het specialistisch uitgevoerde onderhoud, en de talloze extra’s, is dit een motorfiets voor de echte liefhebber – zeldzaam compleet en piekfijn onderhouden.

Wil je genieten van een krachtige V-twin met unieke looks, of zoek je een onderscheidende motor voor toertochten of zondagsritten? Dan is dit dé machine voor jou.

Bezichtiging op afspraak – wie het eerst komt, rijdt het eerst weg met deze unieke Intruder.

  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion