Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 750 SRAD - 1999

Garantie: Nee
64476 Km
Zwart/Rood
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki GSX-R750 SRAD – 1999 – zeer nette klassieker in zwart/rood - Zo mee

Mooi exemplaar van de legendarische Suzuki GSX-R750 SRAD uit 1999.
Deze sportieve klassieker verkeert in uitstekende conditie en is uitgevoerd in de populaire zwart-rode kleurstelling.
Een motor die steeds zeldzamer wordt en inmiddels geliefd is bij verzamelaars én sportieve rijders.

Technische gegevens:
  • Merk: Suzuki
  • Model: GSX-R750 SRAD
  • Bouwjaar: 1999
  • Kleur: Zwart/Rood
  • Cilinderinhoud: 750 cc
  • Vermogen: ± 134 pk
  • Versnellingen: 6
  • Motorblok: 4-cilinder in lijn
  • Kilometerstand: 60dkm
  • Gewicht: ca. 195 kg rijklaar
Highlights:
Originele staat
Goed onderhouden
Strakke lak en kuipdelen
Technisch in topvorm
SRAD (Suzuki Ram Air Direct) voor extra performance

Deze GSX-R is met zijn combinatie van vermogen, stuurgedrag en uitstraling een feest om op te rijden.
Of je nu op zoek bent naar een sportieve klassieker voor het weekend, of een verzamelobject voor de lange termijn: dit is een goede kandidaat.

Bezichtiging mogelijk op afspraak
Neem contact op voor meer info
Geen garantie
Opties en Accessoires:
Aftermarket rem-/schakelset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lammers Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion