Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden een mooie
Suzuki gsx600f met recent onderhoud!
- Dunlop Bandenset zo goed als nieuw
- laser uitlaat
- in het voorjaar een beurt gehad
- Verstelbare rem en koppelings hendel
- Originele knipperlichten voor , led achter
- Tankpad
- Donker kuipruitje
- Originele spiegels
- handvatverwarming
- Vloeistoffen en slijtagedelen zeer goed
- Motor loopt en rijdt zeer goed
- Zie foto's voor meer opties!
Een mooie Suzuki gsx600f waar u nog jaren plezier van zal hebben. de motor staat helemaal klaar en kan gelijk meegenomen worden.
Welkom bij Meester Motorsport
De plek waar de passie voor motoren en de klanttevredenheid altijd voorop staan! Met meer dan 15 jaar ervaring in de motorbranche en een uitgebreide kennis van motoren, doen wij er alles aan om jou te helpen de motor van je dromen te vinden.
Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor het verkopen of inruilen van je motor, evenals voor financiering en verzekering.
Bekijk ons volledige aanbod motoren en diensten op www.meestermotorsport.nl
Wij zijn zeven dagen per week geopend op afspraak. Hierdoor bent je niet gebonden aan openingstijden en kunt je ook in de avond bij ons terecht. Een afspraak maken kan eenvoudig via telefoon, e-mail of WhatsApp.
- Tenaamstelling/vrijwaring
- Gratis 10 dagen All-Risk verzekering
- Proefrit is altijd mogelijk
- Vandaag kopen = vandaag rijden!
- Zeven dagen per week geopend op afspraak
Wij zijn bereikbaar via:
Telefoon: +31642056891
WhatsApp: +31642056891
E-mail: info@meestermotorsport.nl
Meester Motorsport
De Kronkels 9B
3752LM Bunschoten-Spakenburg
- Ben je geïnteresseerd en wil je de motor van dichtbij bekijken? Neem gerust en vrijblijvend contact op voor een bezichtiging of proefrit.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht/oliegekoelde (SACS) viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 62,6|48,7 |
Cilinder inhoud | 600 |
Comp. verhouding | 11,3 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburatie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 80|58,7|10.500 |
Max. koppel | 55,2|9.500 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 142 mm |
Remmen voor | dubbele 290 mm schijf, tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 150/70 ZR 17 |
Wielbasis | 1.470 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 208 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Met meer dan 15 jaar ervaring en een passie voor motoren, bieden wij een met zorg geselecteerd aanbod tweedehands motoren aan.
Onze motoren zijn goed onderhouden en klaar om uw dromen waar te maken.
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij beschikken over een grote kennis op het gebied van motoren.
Wij bieden diverse merken en modellen aan en er komen regelmatig nieuwe occasions bij.
 | Bunschoten-Spakenburg, Utrecht |
 | 06-42056891 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken