Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2012
- Leovince uitlaat
- Shorttail
- 6 maanden garantie
www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 72|46 |
Cilinder inhoud | 749 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 106|78|10000 |
Max. koppel | 80|9000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Deltabox |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | 2115 |
Breedte | 785 |
Hoogte | 1060 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 210 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Zwart, Rood, Wit |
Beschrijving | Stijlvol functioneel
Van de futuristische koplamp met dubbele blauwe stadslichten tot het LED achterlicht; de GSR750 is een naked bike pur sang. De ontwerpers van Suzuki zijn erin geslaagd om een agressief en strak uiterlijk te combineren met een hoge functionaliteit en een rijke uitrusting. Zo is het compacte instrumentenpaneel uitgevoerd met een grote analoge toerenteller en een rijkelijk uitgerust LCD display met ondermeer een versnellingsindicator en een brandstofmeter.
Supersport Power
De basis van het nieuwe GSR blok wordt gevormd door de krachtbron van de legendarische GSX-R750 Supersport. Hierbij zijn de nokkenasprofielen en de inlaatkanalen onder handen genomen voor een optimale gasrespons, een nagenoeg lineaire koppelkromme met een minimale uitstoot. Een nieuw uitlaatsysteem met servogeregelde SET-vlinderklep (Suzuki Exhaust Tuning) en een fraai vormgegeven triangelvormige einddemper verhoogt bovendien de trekkracht in elk toerengebied.
Sportieve souplesse
Het rijwielgedeelte van de nieuwe GSR750 blinkt uit door een compacte bouw en een unieke comfortabele sportieve zitpositie. Door de voorzijde van het zadel extra smal te maken is het gemakkelijker om bij een stilstaande motor een voet aan de grond te zetten. Een fraaie goudkleurige upside-down voorvork en een schokdemper met progressief linksysteem maken het geheel compleet.
Perfecte controle
Voor een optimale controle is de nieuwe GSR750 aan de voorzijde voorzien van twee 310mm zwevende remschijven met hoogwaardige tweezuiger remklauwen. Voor extra zekerheid is dit model ook leverbaar met een compact ABS remsysteem. Naast ABS is er een breed scala aan originele accessoires beschikbaar voor diegenen die de GSR750 naar eigen smaak nog onderscheidender willen maken.
|
| Dealerschappen: CAN-AM, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM |
Vos Oss Motoren, verkoop en onderhoud van motoren en scooters. Wij zijn erkend motordealer van: Kawasaki, KTM, Can-Am, Husqvarna en nog een aantal scooter merken.
Onze monteurs zijn gespecialiseerd in hun werk en helpen u graag!
Voor meer informatie gaat u naar: www.vos-oss.nl
 | Oss, Noord-Brabant |
 | 0412-667722 |
Wist u dat: In de motortaal "GoldWing" betekent: De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische
bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare,comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die
bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en is de meest luxueuze toerfiets die te koop is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken