Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2009, 26511 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2009, 62017 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 9857 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2009, 20809 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.400,- p/mnd klik hier
2009, 38899 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.485,- p/mnd klik hier
2009, 22437 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2009, 11424 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 19282 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 19669 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2011, 30400 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2011, 22882 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 18328 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 35305 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 13778 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2013, 35223 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2013, 16235 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2014, 12300 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2014, 8912 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 999.999,- p/mnd klik hier
2014, 61035 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2015, 25200 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion