Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 650 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 52 Nm
Tankinhoud: 15 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Royal Enfield Classic 650

De Royal Enfield Classic 650 is een motorfiets die klassieke stijl en moderne prestaties combineert. Met de vertrouwde Royal Enfield 650 Twin-motor zet deze motor een krachtige nieuwe standaard neer in het segment van middenklassemotoren. De Classic 650 biedt dubbel zoveel karakter, charme en vakmanschap en is ontworpen voor rijders die waarde hechten aan tijdloos design, gecombineerd met het beste van hedendaagse techniek.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED koplampen, spaakwielen




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion