Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BULLET TRIALS 500 - 2020

Garantie: Ja
523 Km
Wit
royal-enfield - bullet-trials-500
royal-enfield - bullet-trials-500
royal-enfield - bullet-trials-500
royal-enfield - bullet-trials-500
royal-enfield - bullet-trials-500
royal-enfield - bullet-trials-500
royal-enfield - bullet-trials-500
royal-enfield - bullet-trials-500
royal-enfield - bullet-trials-500
royal-enfield - bullet-trials-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke Royal Enfield Classic 500 Trials Work Replica

- Nieuw door ons geleverd in 2020
- In samenspraak met de klant destijds verbouwd
- Slechts 523 KM op de teller
 
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion