Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 GT - 2014

Garantie: Ja
25455 Km
ZWART
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld

Te Koop Rewaco Trike
Type : Rf-1 GT - R Edition 
Bouwjaar : 2014
Kmstand : 25455
Motorinhoud : 1600 Cc
4 Versnellingen
Kleur : Zwart
Band Voor : 180/50/R17 Op 3 DeligAluminum Velg
Banden Achter : 295/35/R18 op 3 Delige Aluminium Velgen
R.V.S Zijberschermbeugel
R.V.S Duo Passagierrailing Met Armsteun
R.V.S Sissybar Duorijder
R.V.S Verstelbare Rem +Koppelingspedaal
R.V.S Verstelbare Voetsteunen voor Duo Passagier
Spoiler : Kleur Zwart
Koffer +Neksteun +Kussen
Gordels voor + Achter
Kleur Zitjes : Zwart
Afsluitbare Tankdop
Sportline Voorvork
Chrome Spiegels
Chrome Handvatten
Snelgas
Crome / Electronische km + Toerenteller Cockpit
6 x Koplampenset
Sportline Uitlaat
Style H.D Stuur
Prijs 23.950,-
3 Maanden Garantie
Incl Servicebeurt
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion