Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 LT TOURING - 2013

Garantie: Ja
63067 Km
Mat Grijs
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
piaggio - mp3-500-lt-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze stijlvolle Piaggio MP3 500LT Touring staat nu bij ons te koop! Met een kilometerstand van 63.067 km verkeert deze motorscooter in nette en goed onderhouden staat.

De MP3 is volledig door ons nagekeken, waarbij eventuele slijtageonderdelen zorgvuldig zijn vervangen. Dit betekent dat je met een gerust hart de weg op kunt. Bovendien bieden we je extra zekerheid met 3 maanden garantie op deze betrouwbare en veelzijdige Piaggio.

Ben je op zoek naar een comfortabele, wendbare en praktische motorscooter? Kom dan langs voor een bezichtiging of een proefrit en ervaar zelf het rijcomfort van deze MP3 500LT Touring.

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of bezoek onze showroom!
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion