Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1200 SPORT - 2008

Garantie: Ja
46890 Km
ZWART
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2008
Garantie: TLM'S G3 Garantie

Deze 1200 Sport is er klaar voor.
Voorzien van een tassenset, tanktas,
en handvatverwarming. Wij kennen de
motor door en door. Onlangs heeft hij
nog een grote beurt gehad. Rijklaar
wordt deze 1200 geleverd met 3 maanden
Garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion