Kymco People 150cc in zeer nette staat, uitgerust met hoog windscherm, handkappen en een topkoffer in de kleur van de scooter. Deze ruime en comfortabele motorscooter is door MotoVeda nieuw geleverd en volledig onderhouden, met een bekende onderhoudshistorie. Wordt geleverd met 3 maanden garantie voor slechts €1995.
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Een nieuwe charmante en elegante vertoning is de People S.

Met zijn elegante voorkomen en moderne uiterlijk laat de People S menig hoofd draaien. De People S is niet voor niets al jaren een zeer geliefde (motor)scooter! Het design voldoet aan exclusieve uitstraling, met zijn voortreffelijke lederen-look zitting en full LED-verlichting, waardoor de scooter aan de hoge eisen van menig berijder voldoet.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1921 - Het debuut op 28 mei 1921 tijdens Milaan-Napels wordt gereden met de enige twee tot dusver geproduceerde machines. Men verovert de 20ste en 21ste plaats. Het duurde echter maar vier maanden en een sensationele eerste finish van Gino Finzi tijdens het prestigieuze Targa Florio was een feit. Dit was het begin van een buitengewone reeks van 3.329 successen, 11 gewonnen Tourist Trophy’s en 14 wereldtitels die het Mandelleese bedrijf tussen 1921 en 1957 binnenhaalden. Deze race-ervaring werd ook weerspiegeld in de standaardproductiemachines in termen van kwaliteit, de verbetering en oplossingen van technische vraagstukken en in de verkochtte aantallen, die dankzij het race-succes de bekendheid van het merk onder het publiek opvoerde.