Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE R - 2023

Garantie: Ja
9000 Km
Blauw
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene Omschrijving en Staat:
Een en in zeer nette staat verkerende KTM Duke 890 R van bouwjaar 2023 met slechts 9.056km.
Echt een WAANZINNIGE motor om mee te rijden, 121pk,100nm en een drooggewicht van slechts 160kg. Messcherp sturen, fantastische feedback van de verstelbare WP Apex Vering en remmen als een beer met de grote Brembo Stylema Klauwen.

Deze Duke 890 R verkeerd vanzelfsprekend in zeer  nette staat, alle slijtdelen verkeren in topconditie, recent voorzien van een servicebeurt (6.000km). 

Extra's en Accessoires:
- KTM Powerparts Bar end Spiegels
- KTM Powerparts Tank Pads
- KTM Powerparts Oranje Stuur
​​​​​​​- Tech Pack (Alle electronica)
- Akrapovic Einddemper met DB Killer
- Uitlaatsteun
- Oranje Reservoirdeksels
- Paddockstand Bobbins
- Achterbrug Valbescherming
​​​​​​​- Valbescherming Vooras EVOTECH
- Valbescherming Motorblok EVOTECH
- Valbescherming Frame EVOTECH
- Radiateurbeschermer EVOTECH
- Monoseat
 
  • LET OP: Deze motorfiets wordt door ons in Consignatie (verkoop voor klant) aangeboden. Dit houdt in dat wij de verkoop bemiddelen en dat u de motorfiets niet direct bij ons koopt. Hierdoor is de motorfiets uitgesloten van Garantie en wordt deze niet voorzien van een Afleverbeurt. Garantie en een Servicebeurt leveren wij u uiteraard graag tegen meerprijs maar zijn NIET bij de vraagprijs inbegrepen. 

    Kopen op afstand, afleveren aan huis, financieren en inruil is mogelijk.

    Heeft u een inruilvoorstel of vragen over deze advertentie? Stuur ons gerust een berichtje op Watsapp: 0615392220






                           van Andel Motorsport 
    - Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
    - Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
    - Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
    - Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.

    Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
    Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00

    Contact & Info;
    Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
    www.vanandelmotorsport.nl
    vanandelmotorsport@outlook.com
    0615392220

    Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.


  • Trefwoorden: Duke superduke super duke gen 1 2 3 gen1 gen2 gen3 austin racing sc project r s evo rr adventure 1190 690 790 890 990 super duke exc exc-f 150 250 300 350 450 500 excf duke 690 390 rc smcr smc-r smc r superduke super enduro rc8 smr smt 950 Duke super duke adventure 1190 690 790 890 2.0 3.0 1.0 gen1 gen2 gen3 rc8 rc8r red bull akrapovic rc 8 rr gasgas gas gas 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion