Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE ABS - 2014

€ 4.999,- € 5.250,-
Garantie: Nee
13211 Km
Wit / Oranje
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette KTM Duke 690 met maar 13211km !

- Volledige onderhoud bekent, motor nieuw geleverd
 
  • Track Support biedt complete service voor zowel straat- als racemotoren.
    Voor onderhoud, servicebeurten, reparaties, bandenservice, kleding, advies, kop koffie en nog veel meer bent u bij Track Support op het juiste adres.
    Het team van Track Support is reeds 30 jaar actief binnen de motorsport en werkt samen met toonaangevende leveranciers en partijen.
    Naast de winkel, webshop, werkplaats verleent Track Support ook paddockservice op het TT Circuit Assen tijdens motorsportevents van CRT, CRExperience en het International Dutch Championship.

    Bekijk onze zeer uitgebreide webshop: https://tracksupport.nl/ waarin u alles voor uw motor vindt plus een variatie aan scherp geprijsde occasion motoren.  

    U heeft de keuze tussen de motor zo meenemen OF met afleverbeurt à €150,00.

    - Proefrijden - Mogelijk
    - Thuis bezorgen - (Gratis binnen een straal van 50 km. van Assen)


    Volg ons ook op onze social media:
    Facebook : @Track Support
    Instagram : @Track Support
    Youtube : @TrackSupportRacing


    Track Support BV
    Ketellapperstraat 19
    9403 VS Assen
    Bel ons: +31 6 26260615
    Mail ons: info@tracksupport.nl

    Openingstijden:
    Maandag: op afspraak
    Dinsdag t/m Vrijdag : 09:00-17:30
    Zaterdag : 10:00 - 16:00
    Zondag: gesloten
    Koopavond: op afspraak
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Track Support
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion