Nieuwsbrief:

KTM  1390 SUPER DUKE R - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ze zeggen dat het eenzaam is aan de top. Maar dat is alleen omdat je je een weg naar het scherpe uiteinde van de piramide hebt opgegeten. De KTM 1390 SUPER DUKE R neemt zijn plaats in als de onbetwiste Alpha van het NAKED-pakket, en laat zijn dominantie voelen bij elke brutale draai aan het gashandle.

De cijfers liegen er niet om: met een cilinderinhoud van 1350 cc, een vermogen van 190 pk bij 10.000 tpm en een koppel van 145 Nm bij 8000 tpm scheuren de modellen het asfalt aan stukken. Hun nieuwe, agressievere looks laten ook geen twijfel bestaan over hun felle karakter. Maar wat nog indrukwekkender is dan deze cijfers, is hoe effectief de DUKE de kracht van de motor op het asfalt overbrengt.

Aposematische evolutie

The Beast heeft een opvallende aposematische evolutie ondergaan, waarmee hij een duidelijke waarschuwing afgeeft aan iedereen die het lef heeft om het tegen hem op te nemen. De geheel nieuwe ledkoplamp, tankspoilers en winglets die het uiterlijk van de DUKE domineren, maken duidelijk dat er niet met hem te spotten valt. Een verder gereduceerde subframeafdekking elimineert het remlicht en zorgt voor een nog scherpere, pure look en rijbeleving. Doordat het totaalprofiel verder verlaagd is en er nog meer nadruk op het compacte chassis is gelegd, oogt de KTM 1390 Super Duke R gespierder en agressiever dan ooit tevoren. Met andere woorden, wat de KTM aan hoogte heeft ingeleverd, heeft hij aan uitstraling erbij gekregen.

De opnieuw ontworpen luchtinlaat en airbox worden gecombineerd met een herziene brandstoftank met een totale tankinhoud van 17,5 liter − een toename van 1,5 liter ten opzichte van zijn voorganger. Hierdoor wordt niet alleen de actieradius tot ongeveer 300 km vergroot, maar ook de ergonomie verbeterd. In de jacht op grammen is voor elk paneel berekend wat de optimale dikte is en zijn, waar mogelijk, panelen dunner gemaakt. De nieuwe tankspoilers en winglets verhogen de downforce.

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion