Nieuwsbrief:

KTM  125 ENDURO R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Lichtgewicht handling, ruime prestaties en enorm veel plezier - dat is waar het bij de KTM 125 ENDURO R om draait. De KTM 125 ENDURO R is uitgerust met ultramoderne rijhulpmiddelen, componenten van de bovenste plank en een hoogwaardige, agressieve, enduro-geïnspireerde styling. Hij is klaar om elke taak op elk circuit aan te pakken.
  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
TFT Display met connectivity, USB-C Poort, Bosch ABS, LED Verlichting, WP Apex vering, Metzeler Karoo 5




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion