Nieuwsbrief:

KTM  1050 ADVENTURE - 2016

Garantie: Ja
22684 Km
Oranje/zwart
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 1050 ADVENTURE

Bouwjaar 2016

km stand 22684

Zeer nette goed onderhouden motor

verschillende drivers modes
traction control
handvatverwarming
Leovince uitlaatdemper
Topkoffer
 
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion