 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 76|55 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 12,7 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie ĝ43 mm x 4 |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 175|128,4|11.700 (met ram air 184 (135,3 |
Max. koppel | 115|9.500 |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 290 |
ABS | nee |
Frame | Aluminium twin tube backbone frame |
Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 120 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 125 mm |
Remmen voor | dubbele 300 mm semi-zwevende schijf, vierzuigerremklauwen, radiaal gemonteerd |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/50 ZR 17 |
Wielbasis | 1.385 |
Lengte | 2.045 |
Breedte | 705 |
Hoogte | 1.385 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 170 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De opvolger van de ZX 9 R werd voor 2006 met name qua rijwielgedeelte en uiterlijk vernieuwd en beschikt over een nieuwe frame, normale toerenteller, meer gecentraliseerde swingarm, race kwaliteit stuurdemper, seat pipes en een andere stroomlijn. Leverbare kleuren groen, ebony en titanium grijs. |