Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VULCAN S SPECIAL EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT GRIJS/ROOD
kawasaki - vulcan-s-special-edition
kawasaki - vulcan-s-special-edition
kawasaki - vulcan-s-special-edition
kawasaki - vulcan-s-special-edition
kawasaki - vulcan-s-special-edition
kawasaki - vulcan-s-special-edition
kawasaki - vulcan-s-special-edition
kawasaki - vulcan-s-special-edition
kawasaki - vulcan-s-special-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de Vulcan S scoorde Kawasaki een regelrechte hit. Eindelijk een écht nieuw Cruiser concept met een krachtig staand 650cc tweecilinder blok, een volkomen eigen gezicht en de beste handling in zijn klasse. En alsof dat nog niet onderscheidend genoeg was beschikt Kawasaki over een unieke lijn ERGO-FIT accessoires voor de Vulcan S, waardoor werkelijk iedereen een perfecte rijpositie op deze Urban Hero kan vinden.

De Kawasaki Vulcan S 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  •  Metallic Flat Spark Black | €9.699,-
  • Metallic Flat Spark Black / Metallic Flat Raw Graystone |  €9.899,-





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geļntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion