Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 GRAND TOURER - 2020

Garantie: Ja
4233 Km
Wit
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat en net ingereden. Let op dit is een BTW motor dus erg interessant voor de ondernemer.

  • Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.
  • Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.
  • Zaterdag 28 juni zijn we alleen op afspraak geopend. U kunt ons altijd bereiken op 06 54241945





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joop Hoekstra Motoren
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion