Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 7 HYBRID - 2025

Garantie: Ja
503 Km
.
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Ninja 7 Hybrid is ‘s wereld eerste* hybride** motorfiets. Dit revolutionaire nieuwe model weet de voordelen van een conventionele verbrandingsmotor en elektrische tractiemotor naadloos te combineren. Met drie verschillende rijmodi (waaronder een volledige EV-modus) die elk een geheel eigen karakter hebben, acceleratie uit stilstand op het niveau van een sportieve 1000cc en een verbruik vergelijkbaar met een 250cc motorfiets is de Ninja 7 Hybrid een echte Game Changer.

De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2025 Motoroccasion