Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KL 250 - 2023

Garantie: Nee
660 Km
Groen
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki KL 250 Enduro
- 2023
- 660KM 20 uur
- Kenteken 11-MT-FV
- Motor in nieuw staat.
- Boek en 2 extra filters.
- Nieuw Motul 7100 10w40
- Nieuw Hiflo 207

  • 📞 Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
    📱 Bellen: 06-30188051
    📧 Mailen: info@robbemotoren.nl
    💬 WhatsApp: 06-30188051

    🌐 Bekijk al onze motoren op onze website!

    📍 Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundr Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion