Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SPORT SCOUT LIMITED - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK SMOKE
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
indian - sport-scout-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Lengte: 221 cm

Limited + Tech Uitvoering

Een uitgesproken design ontmoet moderne functies in een toonaangevende 4-inch Touchscreen dan wordt aangestuurd
door RIDE COMMAND, met een on-board navigatie, intuïtief zoeken, sleep- en botswaarschuwing, voertuiginformatie en de voertuigzoekfunctie. Bovendien beschikt RIDE COMMAND over zes ontwerpen voor het displayscherm en twee voor het meterscherm waar je uit kunt kiezen, voor een technische ervaring die zo veel mogelijk bij jouw voorkeuren past. De Limited +Tech Uitvoering vervangt het Contactslot met sleutels voor een sleutelloos startsysteem.

LIMITED +TECH UITVOERING : ABS, rijmodi, USB-laad-/data-aansluiting, cruise control, traction control, sleutelloos starten.


Led-koplamp, achter-/remlicht, richtingaanwijzers, kentekenplaatverlichting en controlelampjes.

LIMITED +TECH UITVOERING : Digitale snelheidsmeter, digitale toerenteller, kilometerteller, brandstofmeter, kompas, buitentemperatuurmeter, indicator ingeschakelde versnelling.

LIMITED +TECH UITVOERING : 4 inch touchscreen met RIDE COMMAND®. Motorfietsen van modeljaar 2024 worden geleverd met een extra 1-jarige proefperiode van Ride Command+ (na dat jaar beschikbaar op betaalde abonnementsbasis) met functies als voertuigconditie, accountsynchronisatie en intuïtief zoeken naar bestemmingen. Touchscreen inclusief realtime klok; buitentemperatuur; rijrichting; weergave van audio-informatie; navigatiesysteem met kaartweergave; Bluetooth-status van telefoon en headset; voertuigstatus (spanning, draaiuren motor, olie verversen); voertuiginformatie (snelheid, actieradius, toerental, ingeschakelde versnelling); gegevens actuele rit (afstand, rijtijd, stoptijd, hoogte, hoogteverschillen); dagtellers; rijmodusselectie; helderheid van het scherm; uitlezen van storingscodes van het voertuig.

Fiscaal voordeel met uw Indian Motorcycle.

Ondernemers opgelet!
Wist u dat het voordelig kan zijn om een Indian Motorcycle zakelijk te rijden? Dit geldt zowel voor zzp'ers als ondernemers met een eenmanszaak of BV.
• BTW en andere kosten zijn aftrekbaar
• Bij zakelijke financiering is de rente aftrekbaar
• Lage bijtelling en geen kilometeradministratie verplichting
• Fiscaal voordeel op alle nieuwe modellen en occasions
Vraag aan uw accountant of het fiscaal voordelig is als u voor het einde van dit jaar een Indian Motorcycle aanschaft.

Opties en Accessoires:
4 inch touchscreen met RIDE COMMAND®, 6-speed, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Black Smoke, Bluetooth, Cruise Control, Digitale snelheidsmeter, indicator ingeschakelde versnelling., Keyless start, Led koplamp, Navigatie, Traction control, USB-laadaansluiting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion