Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER LIMITED - 2023

Garantie: Ja
4100 Km
.
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 22 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10100
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 178
Garantie: Ja
Status: Fabrieksdemo

Amazing performance machine. Nieuwprijs is 38.690,00 Euro.
Meer dan EUR 7.500,00 Euro voordeel!!!

Motortype PowerPlus
Cilinderinhoud 1768 cc
Boring x Slag 108mm x 96.5mm
Compressieverhouding 11.0:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem Closed loop fuel Injection, closed loop/52 mm dual bore
Prestaties
Maximaal koppel RPM 3800 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 178 Nm

Features
Kleur/graphics Black Metallic, Maroon Metallic
Fabrieksgarantie 2 jaar
Standaard
Standaarduitrusting 7 inch touchscreen met RIDE COMMAND® inclusief navigatie en Apple CarPlay®-integratie; Smart Lean Technology; te selecteren rijmodi. Afsluitbare harde zadelkoffers: Brembo-remmen: Ruim 68 liter aan opbergruimte: ABS: Sleutelloos starten: Op het frame gemonteerde kuip: Verstelbare ventilatieopeningen in de kuip; elektrisch in hoogte verstelbaar windscherm: Verstelbare ventilatieopeningen; 12V-laadaansluiting
Verlichting Ledverlichting inclusief Pathfinder-ledkoplamp
Electronica
Meters Op de kuip gemonteerd instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en toerenteller met brandstofmeter, actieradius,




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion