Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  NORDEN 901 EXPEDITION - 2025

1 Km
Blauw
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Husqvarna Norden 901 Expedition
Bouwjaar:2024 of 2025
Garantie:Fabrieksgarantie 4 jaar!

Ik ga op reis en neem mee?
De Husqarna Norden 901 Expedition!!
En welke kleur het wordt mag jij kiezen...2025 model Camo Green of Atlantic Blue 2024 model.
De norden is compleet uitgerust om heerlijk mee op pad te gaan van woon werk tot offroad naar de Noordkaap.
handvatverming,zadel verwarming, diverse rijmodi inclusief explorer mode voor de offroad rijders.
Persoonlijk vind ik dit een Perfect fiets voor ons nederlanders Waarom?
je kan er mee op vakantie top koffer erop en gaan.
Mooie TET Routes rijden zonder daar een enduro voor aan te schaffen.
Woon werk is ook perfect te doen cruise control activeren op traject controles en geen boetes meer.

Is het dan een saaie fiets? nee dat zeker niet motor!
Doordat het een 2 cilinder waarbij de focus op koppel ligt en niet op top pk's zijn wheely's geen probleem is offroad een spectakel en als je wilt rijd deze motor ook 200km/h +.
Goede remmen,vering en software zorgt dat dit alles wel beheersbaar blijft.

Kom bij ons de Husqvarna norden 901 Expedition als Demo uitproberen en wordt net zo enthoussiast als ons!.




 
  • Heb je interesse of vragen over deze motor neem dan contact op met:
    Zwaan Motorsport.
    Emmeloord Ecopark
    Info@zwaanmotorsport.nl
    Tel nr:0649310717

    aflevering aan huis mogelijk
    Inruil van motorfietsen mogelijk 

    Alle motoren worden geleverd met tien dagen gratis allrisk verzekering!

  • Zwaan Motorsport 
    eco park 21 h
    8305 bj emmeloord
    0649310717
    Info@zwaanmotorsport.nl
    www.zwaanmotorsport.nl
    Passie voor motoren
  • Wil je motor inruilen dit behoort ook tot de mogelijkheden hou dan rekening met handel/inruilprijzen.

    Ruime financierings mogelijkheden via numotorrijden.nl
    10 dagen allrisk verzekering via verzekerd motorrijden.

    Heb je interrese neem dan contact met ons op!

    Openingstijden:
    maandag op afspraak
    dinsdag op afspraak
    woensdag op afspraak
    donderdag 18:00-2100
    vrijdag 9:00-21:00
    zaterdag 9:00-17:00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zwaan Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion