Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  FC 450 - 2019

Garantie: Nee
83 Uur
WIT
husqvarna - fc-450
husqvarna - fc-450
husqvarna - fc-450
husqvarna - fc-450
husqvarna - fc-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette Husqvarna FC 450 van het bouwjaar 2019.

Motor heeft 83.4 uur gelopen. Slijtage delen in goede staat.

Voor meer informatie of vragen, graag even bellen/mailen
  • KTM, HUSQVARNA, GASGAS, HONDA, YAMAHA, KAWASAKI, SUZUKI

    Voor meer info en vragen neem contact op via: 0342461338

    Openingstijden:

    maandag     09:00–12:30, 13:00–18:00
    dinsdag       09:00–12:30, 13:00–18:00
    woensdag   09:00–13:00
    donderdag  09:00–12:30, 13:00–18:00, 19:00–21:00
    vrijdag         09:00–12:30, 13:00–18:00
    zaterdag     08:30–13:00
    zondag       Gesloten

  • Ons team bestaat uit enthousiaste specialisten, die jouw passie delen en je met raad en daad kunnen ondersteunen.

    Met de jarenlange ervaring kunnen zij je alles vertellen over de motoren, het onderhoud, kleding en andere motorzaken, zeker op het gebied van motorcross en enduro. Onze service gaat net iets verder, onze specialisten lopen net iets harder en doen er alles aan om uw bezoek aan Brouwer Motors zo goed mogelijk te laten verlopen.

    Maak hiernaast alvast kennis met ons team van specialisten! Kom snel langs in Zwartebroek, de koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion