Nieuwsbrief:

HONDA  VTX 1800 - 2002

Garantie: Nee
40364 Mls
ZWART
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 191 km/u
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Honda VTX 1800


- Kenteken: MJ-PZ-19
- Merk: Honda
- Model: Chopper
- Tellerstand: 40364 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1795 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 71 kW / 97pk
- Ledig gewicht: 333 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Lederen zijtassen

Infotainment

- Navigatie Voorbereiding

Overige

- Bagagerek
- Sissybar


Super nette fiets!
nieuwe voorband

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Lederen zijtassen, Navigatie Voorbereiding, Sissybar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion