Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 X CROSSRUNNER - 2013

Garantie: Ja
56502 Km
Zwart
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda VFR 800 X Crossrunner ABS motor verkeerd in zeer nette staat mooi in de valbeugels en is een beetje verlaagd. 
  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion