Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 750 F - 1994

Garantie: Nee
35750 Km
N.v.t.
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-Honda VFR 750 RC36
-1994 NL motor
-35750km
-1e eigenaar
-uniek mooie staat, voor de verzamelaar, of om lekker op te rijden
-groot onderhoud gehad, kleppen gesteld, carburateurs gereviceerd en afgesteld, alle vloeistoffen nieuw, kettingset zgan.
-2 sleutels aanwezig

€2999

-Let op, wij kunnen geen motoren vasthouden zonder aanbetaling. Zolang de motor nog niet op gereserveerd staat is deze nog beschikbaar.
-Whatsapp: 0611706712 
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-www.facebook.com/swmotoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren


Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.








Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SW Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion