Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1100 PAN EUROPEAN ABS TCS - 1996

71696 Km
Rood
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een in keurige staat verkerende Honda Pan European ABS / TCS

Accessoires:
  • Topkoffer origineel Honda in kleur
  • Verwarmde handvaten 
  • Verhoogde ruit
Algehele staat:
  • Staat op goede banden.
  • Originele uitlaten en in goede staat.
  • Achterbrug roestvrij
  • Keurige motorfiets ook onder de kappen
  • Bouwjaar 1996
  • Teller 71696 km 
  • Vermogen 72 kW (98 pk)
  • Gewicht 283 kg
  • Aandrijving: Cardan.
  • Reserve sleutel aanwezig.
  • Instructie boekje aanwezig.
  • Garantie 3 maanden.
  • Inclusief gratis afleveringsbeurt en nieuwe accu.
Een keurige Honda ST1100 Pan European deze verkeerd zowel technisch als uiterlijk in een zeer
goede staat.
Voorlopig hoeft er geen geld aan onderhoud uitgegeven te worden banden, remmen, uitlaat enz. zijn in zeer
goede conditie.

U bent van harte welkom in Heerenveen!
Wel raden wij u aan om vooraf even te bellen over actuele beschikbaarheid.
  • Financiering mogelijk.
  • Per maand betalen mogelijk
  • Wij bezorgen door heel Nederland (tegen een kleine vergoeding)
  • We zijn een door RDW erkend bedrijf en kunnen in eigen huis kentekens overschrijven.
  • Eigen werkplaats voor onderhoud, service en reparatie.

Uiteraard kun je telefonisch 06-28145988 terecht met al je vragen.
Geopend van maandag t/m vrijdag (zaterdag en s avonds op afspraak geopend)
We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur

Bike Fit
De Loads 4
8447GP Heerenveen
telefoon 06-2814988

  • financiering mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike Fit Motoren Heerenveen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion