Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT C-ABS - 2021

Garantie: Ja
23500 Km
Zwart
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Honda NC 750 X DCT
Automaat.
Nieuwe model.
Met diverse rijmodis.
Met diverse opties:
Middenbok standaard.
Givi verhoogd kuipruit.
USB .
Topkoffer orgineel.
Navigatie bevestiging.
RVS valbeugel.
Verkeert in zeer mooie staat..

BIJ BELANGSTELLING OF VRAGEN GRAAG EVEN BELLEN .

NU motor rijden, Gespreid betalen mogelijk.

  • www.kromkampmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kromkamp Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion