Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2013

Garantie: Nee
39808 Km
Wit
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda NC 700 X in de Automaat uitvoering.

Super zuinige motorfiets met handige opbergvak.

Achterband is net nieuw maar ook voor is deze nog top.

Voorzien van een set Givi zijkoffers , handkappen , hoge en lage ruit, valbeugels met extra lampen erop.

Motor net binnen nog niet gepoest maar door vele vraag en drukte vast op de site gezet.




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Automaat, Dual combined remsysteem, garantie, Handkappen, Kofferset, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Verhoogde ruit, Windscherm, zijkofferrek, Net bij ons binnen nog niet gepoetst maar door vele vraag en drukte vast op de site gezet.

NC 700 X in de Automaat uitvoering zeer compleet uitgerust.

Voorzien van een 3 delige kofferset, zijkoffers origineel van Honda( daardoor word de achterkant minder breed) valbeugels met extra lampen, hoge en lage ruit en een set handkappen.

Net voorzien van een nieuwe achterband maar ook voor is deze nog top.

Foto's van de motor gaan nog volgen.



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion